Halfvol | Een creatieve het kan wél studio

Het is tijd voor echte aandacht

Neem je moment met het Gelders Orkest

Hoe zit het met de momenten van werkelijke ervaring en aandacht? Dat verlangen dat je niet kunt vangen in filters, hashtags en oneliners? Laten we ruimte maken voor momenten van schoonheid, vervoering en écht voelen. Neem dat moment. Samen met het Gelders Orkesten Eric Corton.

Opdrachtgever

Halfvol werkte in opdracht van Het Gelders Orkest aan deze campagne en concertreeks.

We zijn collectief rusteloos. En dat kan anders

We leven in een razendsnel tempo en worden zelfs achterdochtig als we het niet druk genoeg hebben. Want als het goed met je gaat, dan heb je het druk. Dat is de ongeschreven regel. Succesvol moeten we zijn, rennend van afspraak naar afspraak, terwijl we ontelbare appjes, tweetsen selfies de wereld in slingeren.

Op social media laten we ons van onze beste kant zien. De killerbody’s, de dolgelukkige ouders, de schattige kinderen, de van gezondheid blakende foodies, de vrijgevochten globetrotters en de succesvolle carrièretijgers vliegen je, voorzien van een kek filtertje, om de oren.

Een nieuwe positionering voor klassieke muziek

De positionering van klassieke muziek is aan een grondige vernieuwing toe. Samen met Het Gelders Orkest ontwikkelde en realiseerde Halfvol het concept “neem je moment”. Waarin de kracht van klassieke muziek een herwaardering kreeg.

Door te onderzoeken op welke vraag klassieke muziek in het dagelijks leven een antwoord biedt wisten we een inspirerende campagne én concertreeks te ontwikkelen. Het antwoord? Klassieke muziek geeft ruimte. Het geeft een moment van rust zonder afleiding. En zo is een avondje uit naar Het Gelders Orkest is zo een werkelijke ervaring. Een ervaring die we zo ontzettend zoeken in een wereld waarin alles steeds maar sneller lijkt te gaan.

More Work

All work